EsenPelin Normal sıvı deterjanla 30 derecede yıkadım bebe esyalarını ütüledim kaldırdım biley olur mu illa Bebek deterjanı almak zorundamıydım ? Aletrji olur dediler bugün bana bir kadın dedı yani
Albatros3501 EsenPelin evet allerji olabilir. Çünkü tenleri çok çok hassas. Ve bu allerji kalıcı olabilir. 🙄
Cannur EsenPelin alerji yapar diye biliyorum, tenleri cok hassas dalan roxy aldım ben onla yıkıcam onun icn yazılan yorumları okumustum cogu kisi oneriyor
Hcrksk Bebek deterjanıyla yıkamalıydınız.ben 30 yaşındayım halen deterjan alerjim var.yazık bebeğe o kadar kimyasala gerek yokki
Yaceemm Bi kere daha durulayın isterseniz. Bizimkiler için olan deterjanlar fazla kimyasal içeriyor. Hani belki bişe olmaz ama teni hassas bi bebek se etkilenebilir. Yeni deterjan almak istemezseniz durulayın bi daha havalandırin kokusu gitsin