Canım anneler, Yeni bir hastane ve doktor arayışındayım. Doğumuma da çok az bir süre kaldı. Evimin yakınında Avrasya hastanesi var. Orada doğum yapan anneler, takip yaptıran anneler bana bir akil verebilir mi ? Hangi doktora gidiyorsunuz memnun musunuz ? Doğum için doktor, hastane ve ekibin önerir misiniz? Hem benim hem diğer arayışta olan gebelerimiz için yol gösterir misiniz 🙏