Alyatospik isteğe bağlı ise 38. Hafta dolduğunda alıyorlar diye biliyorum. Benim doğumum 31 Aralık-1 Ocak görünüyor doktorum o tarihlerde 4 gün izinde olacakmış 28inde sezaryen ile alalım dedi ben istemedim son ana kadar normali beklicem ki ablam da beklemişti 41. Haftada bebek halen gelmediği için sezaryen olmuştu.