yagmur50 ben de bu şikayetleri yaşamıştım kanama, idrarda yanma/kaşıntı vs., ishal veya kabız olup olmadığımı sormuştu doktorum. İdrar tahlilim de temiz çıkmıştı iki üç gün ağrı çektim sonra geçti. Rahim ve bebek büyüdüğü için de olabiliyor bu ağrılar.