Bence sağın ya da mama verin her annenin sütü kendi bebeğine diye düşünüyorum. Başka birine emzirtmek bilemiyorum benim yapabilecegim ya da yapacagim bir sey degil .. Ayrıca sizi emmeyen bebek neden başkasını emsin. Mama ile de doyup büyüyor cocuklar bu kadar kendi içinize dert etmeyin. Etrafınızda bununla ilgili negatif konusmalar varsa kulağınızı kapatın kendinize ve bebeğinize odaklanın