Afitappp
3 yıllık evliyim. İlk yılımızda 6 ay denedik olmadı, doktora gittim tahliller yaptı, yumurtalıklarıma baktı, tüplerimde tıkanıklık var mı yok mu diye baktı sonuc olarak sağ tüpümün kapalı olduğu ve pcos olduğumu öğrendim. Klomen tedavisine başladım,3 ay kullandım ve hamile kaldım. Ancak 3. Ayımda bebeğim gelişmediği ve anomali olduğu için kaybettim ve kürtaj olmak zorunda kaldım. 6 ay vücudumu dinlendirdim, psikolojimi toparladım ve eşimle tekrar denemeye karar verdik. Tekrar doktora gittim 6 ay tedavi gördüm ancak sonuç alamadık. Doktorum tüp bebek tedavisine başlayalım dedi güvendiğim bir doktor olduğu için zaman kaybetmeden tedaviye başladım ve çok şükür ilk denemede tuttu. Şuan 30. Haftamdayım. Size tavsiyem hormonlarınıza baktırmanız,mutlaka rahim filmi çektirmeniz,kiloluysanız kilo vermeniz.