Tgbclk ben pazartesi günü çektirdim. Anestezili olmanızı tavsiye ederim. Ben anestezi istemediğime pişman oldum açıkçası. İşlemden sonra adetliymişsiniz gibi bel ve kasık ağrınız olacak. 2gün az az kanamam oldu. Giderken yanınıza yedek çamaşır ve ped almanızda yarar var. İşlemden sonra ağrı kesici iğne yaptılar. Geçmiş olsun şimdiden 🙏🏻