gzmmgnyy Kızlar sezeryan tarihi kaçıncı haftada veriliyor ,ve o tarihten önce sancı olursa yine sezeryan olabiliyormuyum yoksa normal doğumamı alıyorlar ?
Elifgoktug1 gzmmgnyy ilk doğum mu? İlksen genelde 39 ikinci ise 38 artılar da. Doğum önce başlarsa özele gidiyorsan sezaryen istediğini söylediyse kimse illa normal olsun demez.
heyecanliana93 gzmmgnyy Devlet kontrollüysen normal doğum için 42. Haftaya kadar sancı bekliyorlar sende ve bebekte sıkıntı yoksa Özelde çok istersen 38 de sezeryana alırlar
323832 gzmmgnyy sezaryan istegini söylersen normal dogum olmaz bende 22.haftamdayim doktorum 37.hafta 38.hafta arasi olur dedi 10 nisan gibi olacak sanırım
gzmmgnyy Elifgoktug1 evet ilk doğumum planlı sezeryan düşünüyorum ama çevremdekiler sancım olduğunda normal doğuma alabileceklerini söylediler özel takipliyim
Elifgoktug1 gzmmgnyy almazlar doktoruna söylediyseb problem yaşamazsın sanci gelir gelmez doğum olmuyor zaten acilma zaman alıyor.
heyecanliana93 gzmmgnyy Benem şahsi tavsiyem normal doğurmanızdan yana ha sezeryanda kendine dikkat edersen çok kötü değil Doktorunuzla görüşün sezeryanda genelde 38 de alıyorlar
gzmmgnyy Elifgoktug1 doktoruma önceden söyledim bilgisi var , ya çok teşekkür ederim içim rahatladı şuan
gzmmgnyy heyecanliana93 doktorumla konustum sezeryanı 36.haftada kontrolüm var sizce bir tarih verirmi kontrole gittiğimde
gzmmgnyy 323832 ben 34.haftamda söyledim tamam dedi 36.haftada kontrolüm var sanırım tarih verir diye düşünüyorum artık
heyecanliana93 gzmmgnyy Eğer normalden korkuyorsanız doktorunuza anlatın özel hastanede bazı doktorlar normal doğumdan yana olsada hasta sezeryanda kararlıysa zorlamıyorlar
eminegulbalci gzmmgnyy ilk doğum ise devlette 39dan önce almıyorlar. İkinci doğum ise doktoruma sormuştum yine 39dan önce gün vermiyorlar ama sancın tutar gelirsen acil olarak alıyoruz sezeryana demişti. Özel için bilemem