Ben ölürsem çocuğuma kim bakacak eşim evlenirse gelecek kadın çocuğuma işkence yapar mı kendi çocuğu varsa ayrımcılık yapar benim çocuğum dışlanır eşim çoğunlukla işte olur çocuğum o kadınla başbaşa evde nelere maruz kalır (eşimen ailesi eşimi hemen evlendirecek zihniyette) vs vb çeşitli düşüncelerle modum hep düşük üzgünüm daralıyorum çare bulup uzaklaşamıyorum bu düşüncelerden