Ebrucukk Merveilgaz benim oglumda bildi suan 10+3 deyiz bakalım bu ne olcak çin takvimi erkek dio :)0
yenianne_04 Ben de erkek çıktı takvimde ama dr 12 haftalıkken gittiğimde kız dedi hala gitmedim kontrole ☺️🤷♀️