Fundayakut Kızlar tansiyonum yüksek çıkıyor sabahları normal akşam üzeri 13/8 veya 14/8 çıkıyor 33+6 haftalığız bu durum başına gelen var mı ? Düşürmek için neler yapılabilir biraz korkuyorum 😓
Gulak Fundayakut doktorunuza söyleyin ilac versin yoksa bebegin gelisimini etkliyor kilo almasina izin vermiyor ben gunde 4 defa ilac kulaniyorum daha yolun yarisindayim 22 haftalik Allah yardimcimiz olsun
nergis_a Fundayakut drna soyle tansiyon ilaci kan sulandirici baslar buyuk ihtimalle gun icinde limonlusu falan ic canim
Evremmmerve Fundayakut hemen doktorunuza soyleyin 38.haftadayim 14 çıkınca haber et demişti doktorum ilaç yazdı kullaniyorum
Tgbclk Merhaba arkadaşımda öyleydi benim son ayında özellikle tansiyon ilaçları kullandı ve sürekli tansiyonunu ölçüyordu bebeği sağlıklı doğdu ama erken doğum yaptı şuan çok tatlış sağlıklı bşr bebişi var
Fundayakut Gulak Canım doktorum biliyor zaten o yüzden sabah akşam hastaneye gidip ölçtürüyorum 30 unda tekrar bakacak tansiyon takibi yapıyoruz şu an
26120 22 haftadayım 14 / 8 lere çıkıyor gün için 14 e kadar normal diyor doktor Coraspirin kullanıyorum sadece
Fundayakut 26120 Anladım canım çok geçmiş olsun bende tuz tüketmiyorum bol su içiyorum 🤷🏻♀️ umarım ilaca ihtiyaç kalmaz