Kızlar selam,
şeker yükleme sonucum aşağıdaki gibi çıktı 2. saat sınırın üzerinde dahiliye git dedi kadın doğum doktorum benzer çıkan var mı? Dahiliye nasıl bir tedavi uyguluyor?
Açlık- 61 (Referans içi 70-105)
OGTT 1. Saat -183 (Referans içi 70-200)
OGTT 2. saat - 146 (Referans dışı 140dan düşük olması gerekiyormuş)