mervemom58
mervemom58 merhabalar, ben sizin yeni açtığınız tartışma sonrası profilinize girerek bu başlığı buldum. Bugün düşük yaptığınızı ve kürtaj olduğunuzu gördüm. Çok çok geçmiş olsun. Bende bugün 4+5 teydim. Kimyasal gebelik yaşadığımı öğrendim. Çok zormuş gerçekten. Benim gördüğüm kusma, bulantı giibi erken gebelik belirtileri yasamayanlarin bir çoğunun gebeliği erken sonlanıyor. Artık sizin postu da görünce buna karar verdim. Bende de zerre bulantı kusma veya herhangi başka bir şikayet olmadı bu süreçte. Sadece ara ara baş ağrısı ve hafif kasık ağrısı oldu. Ne diyelim hepimize geçmiş olsun.