Yaren8578 Merhaba bugün 4+6 oldum. Adetim gecikmeden öğrendim hamile olduğumu doktor haftaya keseye bakariz dedi kontrole gideceğim iki gün sonra acaba kese gözükür mü? Çok endişeliyim 😔
Denizahsen Yaren8578 5. Haftadan sonra görünüyor normalde ya da betanız 1000 üstüyse. Ama bazen çok küçük olduğu için görünmeyebilir de