Kaderyunus Merhaba 😊 ben Ahmet Acer'e gidiyorum 21 haftalığım çok memnunum istediğim zaman arayıp mesaj atıyorum cevap alıyorum asla telaşlandırmıyor çok relax bi doktor benim gibi pimpirikli birisine olabilecek en iyi doktor tavsiye edebilirim 🤗
Kaderyunus Melegimm38 Rica ederim ne demek umarım sende memnun kalırsın 😊 ama tek dezavantajı randevulu da gitsen çok sıra bekliyorsun