pheobebuffay Merhaba açlık tokluk kan şekerime baktırdım sabah sonucum çıktı ama doktora daha randevum bir kaç gün olduğu için soramadım. Açlık 72 tokluk 100 çıktı. Bilginiz varsa yorumlar mısınız?