mavininhertonuu inşallah kuzum, benim ikinci çocuğum, ilk çocuğumda 12 saat sancı çektim normal doğum olacak diye, 5 cm’den sonra açılmadı. Sezeryana girdim sonra. İkisinin de ağrısını biliyorum yani 🤭🤭 Sen inşallah kolay doğuranlardan olursun, bazısı hastaneye gidiyor çatala çıkıyor doğurup iniyor iki dkkda 🤣 onlardan olursun inşallah kuzum