Kızlar 21 haftalık hamileyim her sabah uyandığımda başım ağrıyo yaklaşık bi haftadır kullandığım vitamin ilaçları var acaba ondan mı oluyo diye düşünüyorum bide sabaha kadar çok acıkıyorum acaba ondan mı oluyo diye düşünüyorum yaşayan var mı yada sizce sebebi ne olabilir