İlk 2 buçuk aya kadar şiddetli bulantılarım oldu 11. Haftama yakın bağırsaklarım sindirmeyi yavaşlattı büyük tuvalete çıkamadım günlerce 🥹 erik suları, incirler, kayısılar, bir şekilde atlattım şuan 2 gündür iyiyim 11+4’üm 🤲🏼 ilk aylar yoğun bulantılardan yemek yiyememekten pek anlayamadım ama şuan keyif almaya başlayacak gibiyim. 3. Ay kontrolüme gideceğim hafta içi, oldukça heyecanlıyım bebeğimin son gördüğümden sonraki halini çok merak ediyorum💖💖💖🧸🧸🧸 her ay çok heyecanlı oluyor, sağlıkla gelsinler 🫱🏻🫲🏽🤲🏼