Sellmaseellma Ay sonu idoyla 2 saat yolculuk yapacağım doktorum sorun olmaz dedi ama deniz ya illaki sallanıyor baş dönmesi bulantı vs olurmu 25+4 üm şuan o zamana kadar 27 hafta olucam
Prenses34_annesi Sellmaseellma bu kişiden kişiye değişiyor canım benim kimi insana Deniz tutuyor kimi insana da hiçbir şey olmuyor ama sen yine ne olur ne olmaz tedbirini al yanına poşet vesaire 🥰
nevzatbaskomser Sellmaseellma Deniz otobüsü vapur gibi olmuyor koltuklarda oturuyorsun ya çok sorun yaşayacağınızı sanmam. Uyumayı denersiniz, kraker falan alırsınız. Uzun süre değil zaten
beyzzsenturkk Sellmaseellma ben bursaya gittim sadece deniz tutmustu beni o da açlıktan bence bişi olmaz 🐢