Kesinlikle büyük rahatlık arkadaşlar doğumumda 3 cm açıklıkta anesteziyi veriyorlarmış ama bana 2 cmde verdiler sancılar çok şiddetliydi. Sonrası doğum 🙂 doğumdan bir kaç saat sonra bacaklarımı hissettim ve yürüyerek hastaneden çıktım. İkinci doğumumu da bu şekilde planlıyorum