İlk kalkış çok çok çok zor yani devamı bünyeden bünyeye değişiyor ama değişmeyen tek şey İlk kalkış 🤣 İlk kalktığımda başım.donmeye başlamıştı. 4 te kalkmami soylediler ama ben 7 gibi anca kalkmaya hazir hissettim. Eşim vardı bide arkadasim ziyarete gelmişti eşim çok soğuk kanlidir. Başım dönüyor bayılcam desemde eşim müsade etmedi önce Bi tuvalete gittim sonra hasta bezini çıkarıp depend taktım kıyafetimi değiştirdim. Ve sürekli yürümeye çalıştım. İş güç yapmadım annem eşim kayinvalidem sagolsunlar her işimi yaptılar. Ama ben sürekli evin içinde dolaşıyordum. İlk eve geldiğimde duşa da girdim. İş güç yapabilir miydim yapamazdım ister istemez ameliyat yeri ağrıyor ama işinizi gören biri varsa İlk günde dirayet gösterirseniz çabucak toparlarsiniz