Kizlar 38+5 gebegim 2 haftadir gun gecerek artan bi kasintim var oyle boyle degil sacimin ici sirtim
Ellerim genital bolgem gobegim cogu yerde.bi doktora gittim cildiye devlette sadece ellerime bakti uyuz olmussn dedi kendi doktoruma o an gidemedim ozeldeydi sonra aradan 10 gun gecti losyon ise yaramadi ve suphelenmeye basladim acaba uyuz degilmi diye dun ozel hastananede baska cikdiyeciye gittim ve bana dediki kesinlikle uyuz degilsin esimede bakti gebeligin verdigi tepki dedi gebelik kolestazindan suphelendi kadin dogum doktorumla bir konustular oda bakti muayene etti uyuz dediler bana diyince guldu kizim artik bebek tepki gisteriyo cikmak istiyir dedi dahiliyeciye yonlendirdi oda bakti oda uyuz degilsin dedi neyse kan tahlili yapildi gebelik kolestazi icin temiz cikti kendi doktorum da ne madar temiz ciksada olmayacagi
Anlamina gelmez yarin bir gun kandaki
Deger artabilir dedi artik bebegin tepki veriyir vucudun daha dogru gebeligi istemiyir dedi ve zamanida geldi dogurunca rahatlayacaksin dedi. Yarin suni sanci ile
Dogum nasipse sizde boyle durum yasayan varmi yani kasintisi olan suan