Dkblz bir 2 gün sürdü sonra doğum zamanım da sancım başladığında geldi benimde öyleydi koyu renk regl olur gibiydi hatta ben resim fln çektin ped takmıştım gittiğimde göstermek için doktora doktorun numarası varsa resim gönderin isterseniz benim kesem de yırtılma olmuştu doğuma girmeden 2 gün önce.fln sızıntı şeklinde su geliyordu ben akıntı sanıyordum öyle birşey var mı sizde dikkat edin ona