Kızlar 15 haftalık bebeğimi kaybettim..Kürtaj yapıldı 6. Günüm ağrım çok karnimda ya. Daha çok bel ve popumda daha doğrusu. Büyük abdest gittiğimde sancılı ve ağrılı yapıyorum karnım agriyarak . Cok özür dilerim gaz çıkarma olduğunda bile sancıyla birlikte ağrılı bi şekilde yapiyorum