kuzucumoglum bende hastane çıkışı, çikolata vs. Yaptırcam geç kalıyorum diye endiseleniyorum. Kocam Poyraz i cok istiyo ve daha doğmadan poyraz diye seviyo bebişimizi. Bende poyraz biraz sert isim karakterine etki eder diye korkuyorum kafam çok karışık 🤯🤯