Nuray-6113 Merhaba gebeyken suyu fazla olan var mı acaba yada sıkıntı olmadan bebeğini sağlıkla kucağınıza aldınız mı
Beyabann38 Nuray-6113 bende de öyleydi bi sorun olmadı şükür doktor diyet yaptırmıştı baska bi doktora gittim yapmana gerek yok dedi :) ama saglıkla dogdu kızım
2022bebeki Nuray-6113 Beslenmeyle alakali su fazlalığı, karbonhidrati sınırlı tutup , meyve tuketimine özen gösteririrseni düzelir
iremcannn1907 Nuray-6113 benim sınır üstüydü. Erken doğum riski taşıyor genelde. Bi süre Dikkat ettim. Beyaz ekmek, karbonhidrat, şekerli şeylerden uzak durman gerek. 41. Haftada doğum yaptım
Beyabann38 Nuray-6113 ekmek makarna sekerli seyler cok yemiceksin demisti cok fazla tukettigin icin bebek idrarını fazla yapmaya başlıyo buda arttırıyo demisti ama ne kadar dogru bilmiyorum bi kac ay uyguladim sonra baska doktor herseyi yiyebilirsin demisti o zaman bıraktım
Beyabann38 Nuray-6113 suyun fazlalıgının oranı önemli bence bende olması gerektiginin biraz üstünde demisti cok abartılacak derecede degil demisti size herhangi bi bilgi verdiler mi