Kızlar 30 yaşındayım,bilen biliyo bende hamilelikler normal tutmuyo,doktorda bundan sonra yine çocuğun olsa problemli olur dedi.O yüzden sezeryan olduğumda boruları kapatmayı düşünüyorum,bunu yapıpda yan etkisini gören varmı?biraz bilgilendirin lütfen.Korunma yöntemleri demeyin,çünkü korunduğum halda ikinciye hamile kaldım.Kaç yıl ömür sürerim bilmem,ama her defasinda hamile kalıpda kanına girmek istemiyorum.