Cerencandan mcansum valla benim ki sıkıntılıydi ben ona da şükrettim şimdi 21 haftalık olacağız bakalım bunda herşey normal olur inşallah 😊
Biannebibebe Cerencandan aynen ya valla kafana göre imkanına göre al heves ettiğin herşeyi de al içinde kalmasın bak bunlar benim aldıklarım fikir olur belki
Cerencandan Biannebibebe çok teşekkür ederim bakacağım , alicam artık yavaş yavaş anca yolu yariladikk😊
mcansum Cerencandan İnşllaah sağ Salim doğarlar ciğerleri iyi olsun da küveze girmesin yeter kilo alırlar… ablam doğurdu ikizler sezeryan 38 hafta beklediler çok şükür ama biri 2400 biri 1700 doğdu ikiside bir haftadır küvezde… tek sorunu kılo olsun ya