rain26 ya biz sizinle iletişim kuramadık 😅 ben şuan 31. Haftalik hamileyim. İnşallah bir aksilik olmazsa birinci dönemi kapatıp yarıyıl tatili bitimi ile 37. Haftam olacak ve doğum iznine ayrılmış olcam ve ikinci dönem okula gitmicem sonrasida yaz tatili zaten yani benim doğumun subat ortası veya 3. Haftası olacak inşallah 🥰🤍 (hamile kalmakta öğretmen takvimine uydum ve nokta atışı yaptım anlayacağınız güzel bir zamanda hamile kaldım ve güzel bir zamanda doğumum olacak inşallah)