ummuhan3 Yumurtlama 15.gün son adetin üzerinden 31.gun .Erken gebelik kaset test negatif çıkmıştı kızlar.. Bugünde regl olmazsam is çıkışı kan versem mi sizce yoksa beklesem mi ?
Bsraao ummuhan3 bence bekle bende aynı durumdayım negatif çıkmıştı bekliyorum hala adet olmadım bı kaç gün geçsin öyle yapacagim
17papatya ummuhan3 adet gecikmesinin 2.günü benimkisi de aşırı derecede göğüslerimin içi aciyor ve sertleşmiş çok herşeyi göze alıp gidip kan vereceğim 11 de randevum en azından acaba hamile miyim diye kendimi yiyip bitirmem kafam rahat olur canım
ummuhan3 Bsraao Bekleyince aşırı kafaya takıyorum canim regl niye olmuyorum gebe değilsem .gecikme olunca bir sağlık problemi olabilir mi sizce
ummuhan3 17papatya İnşallah hayırlısı olur canim, bende bugün regl olmazsam verip kurtulayım diyorum.kafama takıyorum çünkü. Sonucu banada haber et canim🌸
Bsraao ummuhan3 gecikme mevsimsel olabilir strees olabilir önemli bı sağlık sorunu olacağını sanmıyorum çok fazla günü atmadikca
Mltm2121 Kızlar bende sizin gibiyim şuan 9 gün oluyor gecikeli hala olmadım bekliyorum ama neyi bekliyorum onu bile bilmiyorum