Medo Merhaba arkadaşlar 1 ay sonra doğum iznine ayrılacağım nasipse. Ama bu doğum raporu parası nasıl oluyor yakın zamanda alan veya bilen bir arkadaş var mı? Rapor bitince mi çekiliyor sistem nasıl ilerliyor tam olarak
Asliormanci Medo bende 1 ay sonra ayrılıyorum araştırdım baya şöyleymiş 32. Haftada doktor 8 hafta yazıyormuş sonra bebek doğunca para yatıyormuş otamatik 8 haftalık birden sonra o 8 hafta rapor bitince tekrar 8 hafta yazıyormuş onunda parası 8 hafta sonra yatıyormuş