kckynssna Aynen canım çok güzel gerçekten bende ondan alcam inşallah, doğumuma az kaldı herhalde 39+6 yım bekliyorum ama daha almadık çünkü ankarada oturuyorum çok soğuk dışarı çıkamayacağımız için kış olduğu için acele etmedik 2-3 ay sonra alcaz inşallah allah nasip ederse
Dilekahinzen Twist modelini aldık bizde. Daha kullanmadık ama gayet kibar kullanışlı görünüyo. Bagaj sıkıntısı da olmuyo baya küçüklerek katlanıyo iskeleti