14 gün önce bebeğim 36+6 haftalıkken sezeryana alındım . 34 haftadan beri böbrek taşı sebebiyle 3 ameliyat geçirdim ve son çare böbrekten nefrestomi ( idrar sondası) ile hamileliğe devam ettim. Çok zorlu bir süreçti ki hala bir sonraki operasyon için sondalı bir şekilde gün sayıyorum . Hergün hastanede günlük 3 doz parol serumuyla ayakta dururken son çare bebeği 36 haftalara kadar getirdik . Artık aldığımız ilaçlar yüzünden bebeğin zarar görme ihtimalini de düşünerek Sezeryan kararı alındı . Günler öncesinden tüm ameliyatları tatmış biri olarak hiç heyecanlanmadım . Spinal Sezeryan ile doğumu başlattılar . Burda korkutmuşlardı insanları yok öyle acıyor böyle ağrı yapıyor diye , hiç düşünmeyin normal kan aldırıyorsunuz gibi o kadar acı veriyor . Spinal yapılınca uyuşmasını beklediler , sonra tek hissettiğim inanılmaz bir baskı ve mideme giren sancılar . Çığlık çığlığa yalvardım sanırım o sıra beni uyuttular , bebeğimi hayal meyal hatırlıyorum. Ameliyathaneden çıkarken kendimdeydim ama dikişler vs hiç bişey yok bende . Dikiş demişken benim diğer kişilerden biraz farkım varmış boydan boya dikişim var maalesef . Odaya geçtik o sıra bebeğimi gördüm inanılmaz farklı bir duygu . Ama o sırada da ağrı çekiyordum asla dinmiyordu . Ağrı kesici iğneler yaptılar asla fayda etmedi . Tüm serviste sadece benim çığlıklarım vardı 🥺 en son narkozlu iğneyle biraz kendime gelebildim. İlk emzirme ilk yürüyüş düşünüldüğü gibi zor değil , lakin şuan göğüslerim yara olduğu için emzirirken ağlıyorum . Hastanede düşündüğünüz tek şey bebeğiniz sağlığı oluyor . Ne alınan kiloları düşünün ne giyilecek kıyafetleri ne de ziyaretçilerinizi . Hiç bişeyin önemi yok , önemli olan sadece bebeğiniz bunu unutmayın . 55 kiloyla hamile kalıp 73 kiloyla doğuma girdim , 1 hafta sonra 59 kiloydum . Şuan kendi kilomdayım . Bebeğim sarılık olduğu için süreli emziriyorum , böbreğimde Katater olduğu için ne bebeğime ne kendime yetebiliyorum . Hamileliğim de doğum sürecimde çok ama çok kötü geçti , ama yanımda uyuyan meleğim var ve iyiki diyebiliyorum. Sizde hiç bişey için canınızı sıkmayın , tek duanız sağlık olsun 🙏🏻 herkese kolay doğumlar diliyorum.