nur_bebek34 sınırda oldugu icin sorun yapmaz diye düşünüyorum onun dışında enfeksiyon için doktorunuz ilac yazar zaten bana toz gibi bisey vermislerdi suyla karıştırıp içtim ama 1 taneydi ve gecirmedi şimdide fitil verdi akıntı fazla oluyor inşallah geçirir. Sizinde geçer inşallah dert etmeyin. Gebelikte enfeksiyon oluyor genelde cevremde herkeste boyle