Deletedmom_1003 39.4e kadar çıktı 3 yerinden vuruldu şlaç veriyorum düşüyor sonra geri çıkıyor kafayı bpzdum iyice ne yapıcam çocuk havale geçirirse
Sellmaseellma Deletedmom_1003 doktorum söylemişti bana da aşı olduktan sonra böyle problemlere karşı buzdolabına kolonyayı koyun aşı olduğu yerlere elinizin yarısı büyüklüğünde pamuğu tamamen soğuk kolonya ile ıslatıp o bölgelere koyun
Zmraemr Deletedmom_1003 aşılar ateş yapıyor ama bu kadar yüksek olmaz aslında başka viral enfeksiyon da geçiriyor olabilir.Doktora götürün isterseniz
goncacan umena ben havale gecirmez yani ates dusurucuyle kontrol altina alabilirsiniz demek istemistim ama hemsireyim bu arada kotu bisey demedim yanlis anladiniz heralde ne sordugunuzuda tam olarak anlayamadm. İlac mi vermek istemiyorsunuz