Hanımlar 25+4 olduk. Ben hareketleri hep çok aşağıda hissediyorum kasık tarafında falan. Hareketleri en fazla göbek deliğinde hissetmişimdir Ama bu gece resmen bacaklarımda hissediyordum. Bu normal mi bebek ne zaman yukarı çıkıyor endişeleniyorum 🥺 doktor kontrolümüz haftaya salı olduğu için şimdi sizlere sormak istedim