Merhaba anneler, Güncel yorumlarınızı keyifle okudum. Alerjik rinit astım seviyesinde olan anneler için söylüyorum. Hamileliğimin ilk üç ayında bebegimin gelişiminde bahsetmis oldugumuz Levmont ilacı kullanmadım. Astım hastası oldugum icin ve Levmont raporlu ilacim oldugu icin. Alerji ve gogus hastaliklari doktorum, 3 gunde bir ilacı tüketmemi tavsiye etti. Durum tamamen anne ile alakalı. Bünyemiz eger bu ilacları kullanıyor ise. Şifa rabbimden ilk önce siz kendinizi koruyacaksınız. Sizin beslenmeniz sagliginiz her zaman onu etkiler demisti. 30 haftadayım. Herhangi bir sorun yaşamadım. İnşallah ta yaşamayız Herkesin saglikla kucağına almasini rabbim nasip etsin. Saglikla buyutmeyi de :)
Not: kişinin bunyesi ve durumuna gore degisir. Hamileliginde antibiyotik kullanan anneler biliyorum. Yureginizi ferah tutun.