Prenses34_annesi 32+4 haftalık hamileyim şu sıralar ara sıra da olsa çatı kemiklerim ağrıyor bebeğin pozisyonu da baş aşağı acaba bu yüzden mi yani baskı yaptığı için mi yoksa başka bir sebebi mi var benim gibi sorun yaşayan var mı 🤔🤔🤔
Leyyacvkk Prenses34_annesi bizde 34+2 olduk aynı ağrı bendede var yatakta onerken canım çok acıyor yürürken de öyle
_gmzenur_ Prenses34_annesi kuzum ben bu ağrıyı 26. haftadan beri çekiyorum ve sürekli zor yürüyorum🤦🏼♀️
cahillesohbetikestim Prenses34_annesi baskı yaptığı içindir canım normal bunlar. Ama belden kasıklara giren sancıların ve kasılmaların varsa muhakkak doktoruna git.
mavininhertonuu Benimde ağrırdı o zamanlar yürüdükçe falan daha kötü olurdu alt tarafım düşecek gibi olurdu 😬😅
Prenses34_annesi mavininhertonuu yürürken pek olmuyor da oturunca hissediyorum yada yatınca mesela bu sabaha doğru lavobaya uyandım 04:12 geçe eşimin alarmı 06:00 da çalıyor o zamana kadar uyuyamadım başı aşağıda olduğu için bu kadar çok baskı yapıyor herhalde dedim 😂 aynen sanki çocuk çıkacakmış gibi hissediyorum 😂
mavininhertonuu Prenses34_annesi Olabilir benimde Bayadır baş aşağı çünkü, hamileliği hissettirmeden gelmeyecek bu bebeler belli 😂
Prenses34_annesi mavininhertonuu aynen ya cidden öyle annelik kolay değil diyor aslında bu mesajı veriyorlar bizlere olsun ya buna da şükürler olsun 🥰
Prenses34_annesi Leyyacvkk ay evet gerçekten artık ayaklarım ağır gelmeye başlıyor sanki yerlerinden çıkacaklar 😂
Azraannesi Leyyacvkk evet yaa benimde aynen öyle canım o kadar açıyor ki bide büyük tuvalet derdi başladı sizinde öyle mi karnıma sancilarda giriyor
Leyyacvkk Azraannesi aynen bende oyleyİm bebek büyüdükçe kaburgalarımda çok ağrıyor resmen altına girmiş cumartesi kontrole gidicem sanki erken doğacak gibime geliyor ağrılarım çok var özelikle vajina ağrısı ve batmasi
Prenses34_annesi Leyyacvkk benim de çatı kemiğim ağrıyor diyorum acaba neden doğuma mi hazirliyor kendini yavaştan
Prenses34_annesi _gmzenur_ sen bayağı erken çekmişsin cnm benimde o haftadan beri baş aşağı ama özellikle yeni yeni ağrılar çıkarıyor dönse bile içimde canımı acıtıyor
_gmzenur_ Prenses34_annesi Benim o haftalarda tersti canım dönmemişti. 31 hafta da döndü kızım ama hala ağrısı kesilmedi🤷🏼♀️ doktor bebeğin ayakları vajinanda olduğu işin ağrı yapıyor demişti, şimdi baş aşağıda ama kesilmedi ağrısı🤦🏼♀️
Prenses34_annesi _gmzenur_ hamileliğini göstermiş olduğu bir ağrı diyelim artık bunu evlatlarımız için katlanacağız yapacak bir şey yok gerçekten çok zor evet yani gece 4′te kalkıp eşimin alarmı çalana kadar uyuyamamak ilk defa böyle başıma geldi hani evet lavaboya kalkıyorum vesaire ama hiç bu kadar olmamıştı 🥰
_gmzenur_ Prenses34_annesi İlk hamileliğim rahattı ondan böyle ağrı çekmemiştim ama bu ikinci hamileliğimde dibine kadar yaşadım ağrıyı😂 aynen canım evlatlarımız için katlanacağız Allah yardımcımız olsun 🙏🏻🥰