aseldurununannesi_ dilek3594 22+1 de girdim çok şükür herşeyi gördü doktor en iyi zaman demişti 22. Hafta için
Sekmen-94 dilek3594 ben 17.haftada girmek zorunda kaldım doktorumuz sırt açıklığından şüphelendi ama çok şükür sorun çıkmadı ☺️🙏