cicekkk001 Bebeğin acaba duruşundan mı oldu anlamadım önce elimi koyduğum zaman hissederdim ama akşamdan beridir karnım yumuşak ve hareket yok denecek kadar az yani acaba uyuyor felan mı dedim çikolata meyve suyu yedim içtim ama yok içim huzursuz sizde neden böyle oldu
Bebeginehasret cicekkk001 24+5 de bi gece ayni durum bende de oldu sonra azda olsa hareket etti kontrole gittigimde doktorum.bebegin benm sirtima dgdu secde pozisyonunda oldugunu boyle.zatem az hissedersn sen endiselenirsn oda endiselenir boyle oldugunda biseyler ye soluna yat hareket hic yoksa acile gel dedi
cicekkk001 Bu 2. Gebeliğim ilk defa başıma böyle birşey geldi neyden oldu bilemedim de biraz kilo olarak fazlalarım var hani 97 kiloyum
Bebeginehasret cicekkk001 yalnis anlamayn kilolusun die demiyorum ama fazla kiloda hareketi hissetmemeye engelms
cicekkk001 Saat geç oldu diye doktoruma da yazamadım ama cidden endişelenmeye başladım internetten baktığım zaman da normal diyor ama İşte bir hareket etse içim rahatlayacak 🥺🥺
umena Endişelenme canım benimde geçen hafta aşırı hareketliydi su an durgun herhalde canları nasıl isterse öyle hareket ediyorlar bizde 25+1 deyiz 🥰
Luna17 Bende 21 haftayım hareketlerini henuz hissetmedim ama herşeyin yolunda oldugunu söyledi doktor , cok kucuk dedi, sabırsızlıkla bekliyorum ne zaman olacak bakalım…
cicekkk001 Evet sabah ilk iş sağlık ocağına gittim kalp atışını duydum rahatladım 🤲☺️ Evet kilodan dolayı galiba ya tiroid var bende bir de tansiyon onların hapları felan baya etkiledi beni