Buseig Merhaba adetim 4 gun gecikti ve bugun kan testi 1.20 cikti sizce yukselir mi bu sonucu daha once gormedim 0,377 ile daha once hamile oldugumu ogrenmistim. -
MorKelebek54 Buseig kuzum 5 ten yukarısı gebelik demek yani sanmıyorum yükseleceğini ki reglim de gecikmiş yani hamile klamis olabilnen çok düşük klomen vs kullandiysan belki kist oluşturmuştur benim de bu şekilde oldu çünkü klomen kullandım 4 5 gün felan gecikmem oldu kan verdim negatif doktoruma muayene oldum kist olmuştu sen hine doktorumla görüş kuzum
didimom Buseig <1.20 şeklindeki değer 1.20 değil aslında canım 0 çıkınca bazı hastanelerde böyle yazıyor benim de böyle yazıyordu hep. Reglin 4 gün gecikmesinde hamilelik olsa çıkardı bana kalırsa.
Elizbusra Benimde 5 gün omce ,1.2 dün aksam 0.3 cıktı yukselırmı bu deger bugun adet olmam lazım ama suanlıl bisey yok umutla beklıyorum yukselmesını
Kyy01 Elizbusra sıfır çıkmış nasıl yükselsin bekle bı kac gün gelmezse yine verirsin stres fln yapıyorsan oda etkiler regl durumunu