Tubii26 Arkadaşlar 12 hafta 6 günlük ken cinsiyetimizi öğrendim kız istiyordum kızım olucağını öğrendim fakat çok erken öğrendiğim için tereddütte kaldım yanlışlık olmaz diymi dua edin olmasın ya 🥰🥹
beyzacmvrc Tubii26 11+3 de bana erkeğe benzettm ama daha çok erken dedi 3 hafta sonra gttm Bugün yani. Geliism olarak 1 hafta ondeymis kız olduğunu öğrendim ama baştan beri içime doguyodu😍 inşallah degismeez
beyzacmvrc Tubii26 kesin dedi haftaya yine gel bakalım sonra alışverişine başla dedi. Yani bacak arası çok bariz belliydi boştu. Pozisyonu musaitti bebeğin umarım değişmez sizinde benmde 😊🌼🐣
AdinsMom Tubii26 heheheh bana 12haftalıkken kız dediler hatta 15e kadar kız dediler farklı uzman doktorlar 15de erkek olacağını öğrendim hemen acele etmeyin sakın
Kubradmrtnc Tubii26 15 . Haftamda kız dedi 22 haftada kız dedi 28.haftamda yine sordum emin olmak için çünkü hazırlık yapmam gerekiyordu yine kız dedi öyle tatmin oldum 😌☺️
Tubii26 beyzacmvrc inşallah değişmez yani sordum aslında emin misiniz parti yapıcam diye evet dedi ama ben oğlumda 4 aylıkken öğrendiğim için tatmin olamadım 🤣
Elisanne Tubii26 Bende sizin gibi 12. Haftada kıza benziyor demişti doktorum çok sevinmiştim. 13. Haftada tekrar gittim kesinlikle erkek dedi. 🌸
Tubii26 Elisanne ben 3 kere sordum kız görüyorum dedi parti yapıcam dedim net söyleşin diye 🤣 yine kız ama işte tereddüt ettim yinede Allah sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🥰