Kızlar selam bi arkadaşım adına soruyorum biz anlayamadık. Betasına baktırdı reglisi 4 gün gecikti sonuç 1.200 yazıyor ne bende ne de onda bundan önce hiç böyle bi değer görmedik. Beyaz yumurta akı gibi bi akıntısı ver internette erken gebelik belirtisi vs yazıyor. Adet belirtileri de yok. Sizce gebeliğin başı mı? 1.200 beta hcg ne demek? (1200 değil, 1.200 arada nokta var)