Aylizbebek yatarken yeyip yatın tabi çok ağır ve rahatsız edici seyler değil sandviç olabilir aperatif tarzı birde kaşar kilo yapıyo bebeğe aklınızda olsun bn ilk gebeliğimde öyle yaptım oğlum 36+5 de doğmasına ragmen 4 kg doğmuştu ama bunda hiç iştahım yok canım istemiyo o yüzden pek uygulayamadım