ada00 ben asla toksoplazmadan falan korktuğumdan değil ama bebek doğduktan sonra uyuduğumuz odaya girmesinler diye odadan uzak tutmaya alıştırmak istedim. İki kedim var. Tabi illa ki girmek isteyecekler zaten kediler kapalı kapılardan nefret ediyorlar biliyorsunuz. Girmeseler bile illa o kapı açık duracak :) o yüzden kapıya böyle sineklik gibi, parmaklık gibi bir şey yaptırmayı düşünüyorum doğumdan önce. Ama şimdilik de biraz uzaklaştılar yatak odasından sanki. Önerim bi süre eşinizle birlikte başka bir odada yatıp kediye yatak odası alışkanlığını unutturmak. Çünkü biz ne zaman bi kaç gece başka odada yatsak (sıcak sebebiyle vs) bu kediler de hep unutuyor yatak odasını. Israrcı olmuyorlar illa gireceğiz diye.