Reyyosmom Kızlar beta 13,53 çıktı. Doktor 2 gün sonra gel dedi ama benim 1 gram bile sabrım yok. Testi gece 1 sıraları yaptırdım yarın akşam gitsem artış görür müyüm ?
beyzacmvrc Reyyosmom bekle canım garanti olsun zaten keseyi gormene daha çok var günün bile gecmemistir belki de 4+2 de ilk gittim ben ultrasona keseyi zar zor gördük oda zayifsin diye gözüktü yoksa gözükmez daha dedi. 4 gün gecikmistim kan verdiğimde o zaman değerim 1753 du mesela benm. Onun ertesi gün ultrasona gittim yine kese zor gözüktü. 1 hafta sonra kese de netti bebeği de gördük hatta bebeğin kalp atışı da gozukiyodu ultrasonda yanıp ama duymak için erken dedi 8. Hafta da falan gttm kalp atışını da oylw duyduk. Yani kan versen de biraz beklicen mecbur ultrason da görmek için
Evinamin031120 Reyyosmom inşallah içinizi rahat tutun 2 güne bir verin artışa bakin gerçi benim 11 çıkmıştı ertesi gün verince 22 çıktı inşallah sağlıkla artar kucağınıza alırsınız
mervemom58 Hayırlı olsun canım ❤️ Elbette artar 👶🏻 Ama 2 gün sonra ver 2 katı artmış göreceksin. 1 gün dolmadan verirsen 5-10 seviye artar sabret ❤️