sumin Kızlar 39+ 3 deyim 2 gündür acayip vajina ağrısı çekiyorum ve kasık çünkü karnımın alt kısmıda ağrıyor ama doğum sancısı yok gibi o yüzden doktora gitmedim sizce normal mi bu ağrılar
Kmelikem1 sumin yani haftan itibariyle çok normal ama doktora gitmeyi ihmal etme bence. Malum heran doğum olabilir. Vajinada varis oluşmuş olabilir o da çok ağrı yapar ama belki de doğum belirtisi olabilir.
sumin Kmelikem1 yani doğum belirtisi olsa başka şeylerde olur heralde diye düşünüyorum . Açıkçası üşeniyorum birazda ya çok uzun tutuyorlar hastanede 😉.
Kmelikem1 sumin herkesin yaşadığı belirtiler farklıdır o yüzden birşey diyemem. Sen yine de ihmal etme bence