Kızlar meram akademi de nihan hocayı çok duydum iyi diye gidip memnun kalan varmı acaba
mysakfn gitmedim Büyükşehir de Hacer yavşan ilgilendi hep
Ben gittim çokta memnun kaldım 🥰