ayserhat-69 31 + 2 günlük hamileyim doktor dedi ki 4 saatte bi hareketlerine bak acaba ne yapsam hareketini hemen hissederim
RabiaErdem ayserhat-69 tatli bisey yenildiginde hissediliyormus diye duymustum ce sag tarafa yatarsan
1Gunes ayserhat-69 riskiniz mi var neden hareketlerini takip ediyorsunuz? Tatlı çikolatalı bisey yiyip sol tarafınıza uzanın
ayserhat-69 1Gunes evet canım ilk bebeğimin kalbi durdu karnımda bu ikinci kontrol altın da doktor. Bu zammn geldi böyle yapmamı istedi
Meliko ayserhat-69 valla ben. Çikolata falan yediğimde assla sallamıyor😂 ayaktayken hareketleri pek hissedilmiyor dinlenir halde olman lazım müzik falan aç konuş karnını sev sol yan yat mümkünse
Avukathanimm Benimki tatlı bişey yiyip sağ tarafıma yattıktan 10 dk sonra falan oynuyor. Ben de hareketlerini bi süre hissetmediğimde hemen panik olup böyle yapıyorum içim rahatlıyor hemen.